Alfta <3

Tog tåget till alfta i onsdags kväll efter jobbet :)
Hälsade på min underbara systerson å såklart hans familj <3
Hade några trevliga "dagar" med dom då jag åkte hem på fredag eftermiddag :)
Hann b.la. med att spela mario kart... hur bra får en 4 åring vara på de igentligen? :)
Fick spö varje gång, eller vann jag en av 40?
Ne de va nog bara önsketänkande :) haha!!
Följde även me syrran på keramikkurs på torsdagkväll, kul, men inget jag skulle kunna hålla på med.
Såg så lätt ut när dom höll på, men va inte så lätt när man skulle försöka göra lika:)
Har ju noll tålamod när de gäller sånadär saker oxå :) haha!
Får se om mina ljusstakar e något jag kommer att våga ha framme :) HAHAHA!! :D


Har även hunnit gå en del år sedan min älskade Farmor lämnade jordelivet,
men jag vet att hon finns runt omkring mej i min vardag,
då jag tror att jag "kännt" hennes närvaro vid några tillfällen <3
Va till graven å satte en ros iaf,
så hon vet att jag inte glömt och de kommer jag aldrig att göra heller! <3



Är ledig idag å va står då på schemat?
STÄDA!!

Så de e väl bara å köra igång så man blir klar :)

Vi hörs! Kramis <3


Kommentarer
Postat av: sofie

sv: Hehe men varsegod ;) Öste ner så mycket som möjligt ihopp om att hon skulle dela med sig och de gjorde hon då tydligen :P hihi.

2012-05-19 @ 09:59:29
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0