Lördag!

Då va de helg igen då, tiden bara springer förbi :)
Ledig i helgen :) Idag har jag spenderat dagen me min favorit Carro <3
Hjälpt henne att måla om hemma, ska bli kul å se resultatet när att e klart :)

Ikväll ska jag skjutsa grabbarna till forsbacka på fest.
Å jag ska ta de lugnt i soffan framför mellon :)

Drack lite vin hemma igår, snacka om att vara utarbetad,
somnade som en stock på soffan efter några glas :)



Idag har jag även hunnit med att shoppa en klänning till Brorsans å Linneas fin fina bröllop som kommer äga rum till sommmaren :)
Min plan är att kommer jag inte i klänningen får jag väl träna stenhårt så jag kommer i den :)
Haha, får väl se va de e för "barbiestorlek" ;)

Bye bye för stunden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0