Kanske dags för en liten uppdatering?

Japp då va de dags att "ta tag" i bloggen igen då, som bara händer når jag får lust,
vilken på sista tiden inte varit precis varje dag! :)

Japp, som vanligt har de hänt en del sen jag skrev sist. Hunnit med att byta jobb!!

Ställer mej dagligen frågan: Varför har jag inte bytt jobb tidigare?!
Trivs som fisken i vattnet.
Har ju varit personlig assistent i 6,5år så de va dags att testa mina vingar,
då jag inte provat på nått annat sedan jag gick ut skolan.

Nu mera kan jag säga:
"Hej, jag heter Emma och jag jobbar som habiliterare på ett gruppboende"
och av sluta meningen med ett leende :D

Om du som jag funderat på att byta jobb, do it!
Sök fast du tror att du inte kan få de, precis så gjorde jag och de gav ju resultat :)
Jobbat där i en månad nu å jag känner verkligen att jag kommit in i gruppen och med dom underbara människorna som bor där <3
Vissa saker e såklart lite oklara ännu, men va gör de?
Alla är vi barn i början :)

Ta hand om varandra <3

Vi hörs!
Kanske sanbbare än du anar ;)

Pussie :*

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag är så glad för din skull Emma! :)

2012-02-23 @ 14:41:37
URL: http://frureidemar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0