En helt underbar helg :)

Ja, jag måste nog säga att de e den bästa på länge, länge...:D
Lördagen: Vaknade tidigt å åkte till högbo för att leka massa, mycket me min älsklings Tim <3
Då hans föräldrar hade "egenhelg" :P
Åkte en sväng ner till högbo, lekplatsen dom har där, å kika på "gåsar" å getter :)
Åssåå lekte vi massa i parken, åkte tåg, sprang ut å in i lekstugan
å klappade lite på långa farbrorn å gunga gungbräda å gunghäst m.m :)


Förresten har har bestämda åsikter nu mera, jag kallade juhe
honom/eller förresten gör de fortfarande för "Emmas Gofis" :D Sa de till Tim:
Är du Emmas gofis? Då fick jag ett bestämt svart tillbaka: Jag heter TIM!! :)

Haha!

På kvällen blev de en förfest hos Carro för att senare dra vidare till Johan :D
En trevlig kväll/natt som slutade me bubbel å taxi hem me Marie (tack gumman) :)

Söndagen: Gick upp tidigt denna morgonen oxå för att senare åka till Tim :)
Denna dagen spenderades hos mamma å pappa, kika på en padda,
höll att kliva på en orm å kolla på pappa/morfar när han tog ner dom trasiga fågelholkarna,
grävde lite i sandlådan å åkte kärra runt huset X antal ggr :D

När Syster Yster å Tommy kom å hämtade Tim så åkte jag å grilla :)
Wow Wow Wow!!!
Jag å min älskling hängde på Micke å Millan å CarroH till en helt underbar grillplats,
tack för att vi fick följa me! :D
De va helt underbart, de måste göras om <3
(kan ladda upp bilder senare, om jag hittar kabeln till telefonen)

Ja, jag är mer än nöjd!

Skönt me lite ny energi när man jobbar 8 dagar på rad :)




Kommentarer
Postat av: S Yster

Gulle dig <3

2010-04-28 @ 22:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0