Har jag blivit för gammal?

Va ut i går me världens bästaste carro :)
Men hallå, har vi blivit för gammla eller va har hänt me ute livet i sandviken?!

På min tid, när jag va "ung" å gick "ofta" så va allt så himla bra,
alla va trevliga å såg på en som en tjej...

Igår, de va knuffar, tjejer som va riktiga "bitchar"
å såna där killar som tror att de e tufft att tränga sig före i klädkön!! 
Sånt tycker jag varken e kul eller särskillt tufft om jag ska vara ärlig.
Va fan, här betalar man in sig för att ha en rolig/trevlig kväll, men sååå besviken tyvärr...

Dehär kanske kan tolkas fel men, de kändes om
att man va för gammal för sånt här iaf i sandviken, tyvärr...
Nästa gång, när nu den blir, de vet jag inte,
men då ska jag nog ge "Harry´s" i Gävle i en chans :)

Kan juhe inte bli sämre än igår..

Tack iaf Carro för en trevligt kväll,
men vi skulle ha stannat hos dej hela natten :) Tihi :D
Tack för att du finns å orkar lyssna på mej <3

Nee, vet ni va?

Nu ska tanten Emma sätta på en film å sova här i sängen :)
Börjar jobba 07.00 pip!!!

Natti Natti

Pöss

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja nästa gång blir det Gävle gumman:) De vet du att jag finns här 24/7 always<3

2009-09-28 @ 21:26:50
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/
Postat av: Nea

åååh ja.. ni är för gamla, å jag med! Finns inget som är kul med att gå ut längre. Det var bättre förr :) Hemmakvällar med vin är bättre!! :) Vi borde dra en sådan någon kväll. Men det är så låångt till sandviken. Men du, vi ses väl den 10:e för din mamma ska ju ha middag då! Det blir kul.. hoppas att vi spelar så ska det låta igen! :)

2009-09-29 @ 22:10:37
URL: http://linneagibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0