Tillbaka till verkligheten....

Ja, då kallade jobbet i morse igen 8.30 befann jag mej på jobbet
å jag hade verkligen längtat :)
Skulle bara jobba kort dag till 13 idag å sen vara ledig fredag-söndag :P
Men då uppstog sjukdom på jobbet å vem rycker in?
Joo, Emma :P
Så nu ska jag tillbaka till jobbet kl 15.30-22.00
å sen ska jag även jobba imon :)
Tihi:D Man lär juhe ta de som erbjuds :)
Nu när man förlorat en hel del på att vara hemma i 12 arbetsdagar totalt från jobbet..

Så välkommen till verkligheten:)

Nu blir de en snabbis förbi affären så man överlever kvällen :) Tihi :D



Slänger in en bild på storsjön, när pappa å jag va ute tidigt en morgon å fiska <3

Kan juhe slänga in en bild på fisken vi fick en annandag *host*

Vi hörs gott folk!

Pussie


Kommentarer
Postat av: KC

Härlikgt att bölrja hårt direkt ;)

2009-10-22 @ 23:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0