Sängliggades...

Ja, blev inte så mkt nytta gjord här hemma,
har legat nu i snart 3 dagar... :(
Ja, inte för att jag blivit "Sjuk"
utan för att min rygg inte riktigt vill jobba me mej..
Fick inse att jag inte alls kunde gå å jobba på tisdagen,
men de tog emot kan jag lova, envis som jag e...

Så här ligger jag nu å knappar lite..
Har nyss provat spikmatta,
men njae, kunde inte riktigt slappna av,
men jag ska ge den en chans till lite senare ikväll :P

Nee, om man ska fortsätta me att inte göra nånting!

Hatar att bara ligga här, vill pyssla här hemma,
har lite idéer förstår ni, men de får snällt vänta...



Slänger in en bild från resan till ullared :P
Vem gömmer sig bakom kuddarna?

Bye, Bye

Kommentarer
Postat av: S Yster

Stackare :( Hoppas du kan slappna av på spikmattan för det blir faktiskt skönare efter ett tag! Ses snart! Kraaaaam ;)

2009-10-08 @ 19:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0