Nu är tid bokad!

Ringde Uppman "massage å friskvård" i morse (så ont i ryggen fortfarande)
En kille svarar å jag frågar direkt om dom har en tid till mej
killen: - du vill ha så snabb som möjligt va?
jag: - ja de klart!
killen: - på måndag då kl 11?
jag: (chockad)- ehe? nästa måndag menar du nu eller?
killen: - japp de e tidigast vi har..
jag: (med en tungsuck) - okej jag tar den!

Hallååå!!!
Snabbt ville jag ha!

Attans då får man dras en vecka till me att inte kunna höja högerbenet utan att skrika!
Men, men jag ska inte klaga, jag e den som sällan klagar, men aj!!!

Jag skulle juhe röra på dököttet, men de lär inte bli mer än nödvändigt denna veckan heller..




Ne, nu ska jag försöka göra nån nytta här hemma :)
E juhe ledig idag :P

Pöss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0