Klättrar på väggarna här...

Ja, de e va jag pysslat me idag, riktigt rastlös...
Börjar bli jobbigt å bara ligga hemma å glo..*suck*
Ska väl inte klaga, jag lever juhe iaf..:)

Har kikat på syrrans bröllop på "film" idag, knasigt,
har tittat på den x antal ggr,
men idag va jag lite känslig, satt å grät massa,
ja fråga mej inte varför, va nog lite blandade känslor, men skönt va de iaf :P

Va juhe inte så himla längesedan,
men shit va vi har förändrats allihopa som va där just den dagen...
Både på gott å ont..
Hunnit me en massa sen den dagen då min syster blev fru :)

När jag snyftat klart kom Carro över
(ja, jag smittar juhe inte direkt me min onda rygg)
å vi laga mat å kika på 2 st Johan Falk filmer,
ni som inte sett dom,
till er säger jag bara:
Se dom! :P Ruskigt bra om du frågar mej :)



Carro å jag en kväll i sommras <3

Nu ligger jag här i sängen å funderar på att sätta på nån film å sova :)
Blir ju hemma från jobbet imon,
ne just ja, idag oxå,
så jag blir fit for fight igen!!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: S Yster

Nu gör du mig rörd snyft Ja du bästaste syster det har hunnit hända en hel del i våra liv sen den dagen... Jag hoppas få närvara på en sån lycklig dag i ditt liv i framtiden ;) Älskar dig <3

2009-10-09 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0