Äntligen....

Ja, äntligen har jag fått tid hos någon som jag hoppas kan hjälpa mej me ryggf-n :)
Ringt runt till olika ställen,
men de e tydligen många som e dåliga i dessa tider,
fanns inte förrens slutet av nästa vecka eller så skratta dom bara åt mej...
Vet inte om jag blivit väldigt känslig nu när jag varit hemma,
kan inte ta skit utan börjar böla ist...
Men, så äntligen!!!!!

Fick tid hos en kiropraktor imon kl 13.40 :)

Så nu längtar jag massa kan jag lova,
vill juhe kunna busa runt som vanligt igen å kunna diska,
fatta jag vill kunna diska,
måste vara nått mer fel på mej än ryggen
när jag längtar efter att få diska :)

Har juhe varit hemma sedan 5:e nu,
å e sjukskriven till 21
så får se hur de blir,
jag hoppas verkligen att de blir bra tills dess :)

Emma Lovisa, saknar sitt jobb
å har blivit en jäkel på att klättra på väggarna nu!



Nu ska jag fortsätta att klättra :*

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: KC

gumman va skönt att du äntligen fått en tid :)hoppas de går bra :)

2009-10-15 @ 17:54:28
Postat av: mormor

hoppas att du får hjälp med ryggen.

2009-10-16 @ 17:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0