Åh, där försvann helgen...

...i ett nafs!
Fort, fort har de gått..
Fredagen jobbade jag å sen kom Carro å hämta mej så drog vi till
Laxå får att möta upp carros bror å lämna över däcken till hans bil :P

Så där försvann den dagen..

I lördags lekte jag massa me Tim <3 å sen skjutsade jag å Carro (vi körde varsin bil)
min syster å kompisar till gävle,
därefter åkte vi hem till mej å käka me älsklingen å
sen drog vi vidare till carro för lite mys innan vi skulle hämta upp syster å gänget igen :P

Där gick den dagen...

Söndagen spenderade jag till stor del me syster (jag sov i högbo),
vi drog till valbo å sen blev de mat hos mamma å pappa :P
*gott gott*

Så nu ligger jag här å ska försöka sova, ska juhe upp å jobba idag :P
Men blir bara ett kort pass, sen ska jag nog hem å städa om inte ryggen säger ifrån...

Nu ska jag vänta på John Blund!

Natti Natti <3



Efter regn kommer solsken, glöm inte de! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0