Tro <3


Jag vill känna tro <3

Har hamnat i nån bubbla här hemma där jag bara lyssnar på
snyftlåtar å ni vet dom där texterna man bara helt enkelt kunde redan innan man föddes <3

Ursäkta, men älskar att vara ensam hemma å bara skrika ut texterna i låtar som inte riktigt älskas av alla
här hemma på min gata i stan :)

Ikväll blir de en promenad, behövligt :)
Å imon kommer pappa (å jag hoppas mamma) hit å ska hjälpa till å få upp lite saker på väggarna :)
Älskar min päron <3
De e dom bästa man kan ha bara så ni vet :)

Ledig imon oxå!!!!
Ska bli så skönt, sen väntar 4 arbetsdagar....

Va för övrigt till tandläkaren idag oxå :)
Jodå, de gick bara bra tack, för den som undrar,
fast jag va så "rädd" innan :) *skratt*

Nu ska här skrikas lite mer innan älsklingen kommer hem :)

"Lev livet innan de e försent, du kommer ändå aldrig levade ur de" <3



Puss Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0