Ängeln i rummet <3

Då har de gått några dagar igen sen ni läste mina rader sist :)
Inte riktigt haft bloggen som prio ett, håller på att göra om hemma :)
De kommer att bli såååå fint när de e klart å de känns mer å mer mitt oxå:)

Som sagt har de gått ett par dagar å jag har hunnit tänka på många olika saker,
kanske låter konstigt men tänkt väldigt mycket på döden, ja men såklart på ett bra sätt <3

Frågat mycket hur andra ser på döden och hur dom tycker å tänker om vissa saker,
jag menar de e farligt att bara gå över vägen...
Man vet aldrig när de är försent...

Tänkt mycket på människor som gjort stora avtryck i mitt liv <3
Människor som jag inte skulle kunna leva utan,
ja jag tror verkligen att Farmor och Farfar är här hos mej ibland å de tycker jag om <3

Men samtidigt skulle jag vilja att dom va här på "riktigt",
jag skulle bara vilja ringa till dom å säga att jag kommer å hälsar på om de e okej?
De klart att du få komma,
du är alltid välkommen skulle farfar säga,
sådär me ett leende på läpparna som hörs igenom telefonen :)

Jag åkte juhe mycket till dom när dom levde,
där kunde jag vara i timmar utan att känna att jag ville hem <3
Fralla med ost på *mums* å när man sov över hos er en
lördag så gick vi ner till "torget" å köpte lördagsgodis för en tjuga i tobakskiosken :)

Ängeln i rummet- Änglarna i rummet är ni <3

Vem tänder stjärnorna? - Kanske är de ni som tänder dom när mörkret kryper på <3

Älskar er å kommer alltid att göra det <3






Kommentarer
Postat av: S Yster

Åh vad du skriver det fint snyft rörd jag håller så mycket med dig!!! Saknar dem oxå mycket, mycket! Å du ska veta att du är en stor stjärna i mitt liv idag, igår, imorgon å för evigt alltid! Älskar dig bästaste syster! Massor av kramizar :*

2009-11-23 @ 21:25:05
Postat av: Marina

Det du skriver får mig att tänka på min mormor å morfar...åhh vad jag saknar dom.

Men en dag ska jag få träffa dom igen å innan dess så känner jag att jag har dom med mig. Dom är mina beskyddande änglar.

Kram!!!

2009-11-25 @ 20:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0