Vilken dag :)

Började dagen igår me att åka till mamma å pappa
(skulle juhe plantera lite blommor va de tänkt från min sida,
men de va lite tidigt om jag inte ville köpa nya senare å plantera om, nej tack! )



Så jag tog tag i deras "hönshus" (ja man hade hönsen där inne förr i tiden)
å rensade en massa sen blev jag bjuden på mat å sen vart de till å rensa lite till :)

Efter de åkte jag å pappa till återvinningsblablabla för att slänga de jag sorterat så bra :)
Hi hi :)
Därefter hjälpte jag mamma att gräva landet å sätta potatis *stolt*




Sen bar de iväg för att panta lite burkar


Såhär såg jag nästan ut när jag kom till ica me all pant :)

När de va färdigt pantat så begav jag mej hem för att duscha å byta om å
hämta upp älsklingen för att åka hem till mamma å pappa å grilla :P
*mums*
Tack, Tack för att vi fick tränga oss på :)
Mat tackar man juhe inte nej till i första taget :)

När vi va mätta å belåtna kika vi lite på robinson innan
de va dags att bege sig vidare på nya äventyr, iaf för min del :)

Hämtade upp girlsen å åkte till gävle på cruising, fina bilar lär jag säga :)



Träffade boysen å snackade lite me dom innan de va dags för
 hemfärd å sovdags för många många timmar sedan :D

Tack mamma, pappa, älskling, carro, sandra å boysen för en trevlig dag/natt/morgon <3



Nu ska vi åka iväg å köpa en elgrill, sååå taggad på att kunna grilla här på vår stora balkong :)

Pussie Pussie :*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Går bara fint med mina steg serrö =). Promenerar, joggar, gymmar och rider ;).

2009-05-10 @ 15:40:53
URL: http://jennylinda.blogg.se/
Postat av: KC

ååh tack själv :)

2009-05-11 @ 15:47:37
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0