Ta hand om varandra <3

Ja, då va man nyss hemkommen från jobbet (fick jobba över idag)...
Har haft huvudvärk sen jag kom till jobbet vid tre hugget.. :(

Vet inte om de e för att jag använt hjärnan för mkt idag plus att jag varit ute i solen....
Vaknade i morse av att systeryster ringde, jag hade juhe lovat Tim att vi skulle leka lite idag innan jag skulle iväg å jobba så de va bara å kasta sig upp ur sängen å bege sig :)
Mosters gobit <3

Idag har jag åter igen fått mej en tankeställare, jag får ont i magen när jag tänker på de,
2 killar i min ålder omkom i en bilolycka igår, på vägen där jag körde inte alls långt innan...
Får en klump i magen eller rättare sagt har haft de hela dan..
Tänker på deras familjer å vänner <3
Att de kan gå så fort....

Jag fattar inte att de e farligt i trafiken förrens de händer nått sånt här,
åssåå e man lugn nåndag sen e man ute på gatan å kör igen,
men nu får de rent ut sagt F-A-N vara slut på sånt körade för min del...

Ta hand om varandra <3



Nu ska jag lägga mig i soffan å försöka göra mig av med huvudvärken..

Natti Natti <3






Kommentarer
Postat av: S Yster

Ja det där man säger "kör försiktigt" bör man ta på allvar kan man tänka...och ytterligare en grundförutsättning är ju att man har körkort. Ses snart igen hoppas jag! Du har ju en stående inbjudan här hos oss :) Love U <3

2009-05-02 @ 19:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0