Överkörd av en ångvält...

Hahaha, vakna igår morse å undra vem som kört över mej medan jag sov,
stel som 17 å undra va jag hade under rumpan :)
Grejen va jueh bara den att jag kört intervallträning på dagen så,
ja, man mådde juhe som man förtjänade,
man kände att att man levde iaf igår :)
Tänkte ställa in promenaden då på kvällen, men nee, jag e inte den som bangar :)



Hihi, köpte en bikini igår, så nu e de bara ut å köra intervall träning igen för snart e sommaren här :)
Lägger nog ut en bild på den senare idag eller imon :)



Idag blir de till att städa balkongen :P
Kanske oxå att jag tar en tripp till mamma å pappa å planterar
 lite blommor i blomlådorna jag ska ha :)
Så vem vet kanske att de blir ett glas vin när de e färdig fixat :)



Nu ska jag dricka upp mitt tee, sen blir de till att börja dagen :)



Pussie :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0