Onsdag...

Oj, oj oj vilken tråkig överskrift, men men, de ska nog gå att läsa inlägget iaf :)

Idag e de som sagt onsdag
å jag ska iväg till jobbet som vanligt,
usch mkt kvällar å de börjar kännas i kroppen, livet m.m.
Men man ska väl inte klaga, finns juhe dom som inte ens har ett jobb :(
Har juhe inte fått första lönen heller
sen jag börja jobba såhär mkt kväll å sen jag fick löneförhöjning,
men till den 27 maj:s utbetalning skulle de vara fixat :)
Såå, jag längar såå!!!

Förresten de va juhe vårruset i måndags :)
Carro å jag kom in på 38 min ungefär, de tyckte vi va super bra :)
*Förlåt Nea att jag stack ifrån dej, men du vet de klia i mina tävlings nerver* <3



Va juhe till Sara å Liam på fika i måndags oxå, mysigt värre :*
Fick en blöt puss å massa kramar när jag skulle gå, tihi, sötgrodan :)



Nee, om man skulle kasta i sig lite lunch innan man begav sig av kanske?!
Förresten, vi får se va de blir av den saken,
kom just på att jag skulle juhe tydligen ut å käka på jobbet idag,
men min mage kurrar nu!
Så de får bli nått lätt :)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0