Då har helgen flygit förbi....

Ja, där flög helgen förbi...
Jobbat alla dagar, men på nått sätt har de gått riktigt fort endå :)
I lördags va jag bjuden på 50 års fest hos min enda och bästa farbror, Hasse :)
Trevligt värre me god mat, tårta och trevligt sällskap :)



Fick juhe träffa mostersgobit oxå, vi busa en massa <3
Hoppas att vi kan busa snart igen, moster längtar förstår du :)



Efter firandet av farbror fick jag skjuts av Nea å Johan *tack*
till Sandra å Carro för att glo på eurovision song contest,
en trevlig kväll med mycket prat å varvat me
 sång, skratt å allvar,
en hyffsat vanlig kväll me andra ord <3



Igår jobbade jag kväll,
så jag hann utträtta en del ärenden innan de va dags att börja arbeta...

Idag e de ledig dag för mej, men neeeee, vi ska inte tvätta här hemma :)
Jag ska snart hoppa in i duschen
 för att sedan slänga ihop lite lunch
 och därefter bege mig till storvik :)
Har blivit hembjuden till Sara å Liam på fika :)

Men jag får inte käka för mkt fika, för ikväll e de vårruset som gäller :)



Taggad, men endå inte...

Fick juhe reda på att Brorsan å Älsklingen ska möta varandra
 i korpfotbollen idag å den matchen
 hade juhe varit riktigt kul att se,
men, men man kan juhe hoppas
 att de går bra för båda lagen så dom möts igen!
 Åh, då Nea! Då e de vi som ska stå i publiken å heja!

Frågan e juhe bara vilket lag jag hejar på?
Kan man heja på två lag?
Hi hi hi!

Nee, vet ni va, nu ropar duschen!

Vi hörs!

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: S Yster

Tack för idag bästaste syster! Det gjorde du bra! Hoppas du kommer å hälsar på snart!!!! Kraaaaaaaaaam <3

2009-05-18 @ 22:53:39
Postat av: S Yster

Tack för idag bästaste syster! Det gjorde du bra! Hoppas du kommer å hälsar på snart! Kraaam <3

2009-05-18 @ 22:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0