Svettig promenad :)

Vaknade av att min prins låser upp ytterdörren imorse vid nio tiden, då har han varit ute på en promenad!!!!
Å som om inte de va nog så hade han köpt me sig frukost hem :P
Så vi tog en mysig frukost framför nyhetsmorgon me fil, banan, macka å ett glas juice :P *mums*
Åsså tände vi lite mysljus <3






Sen satt jag å mådde lite illa över att jag legat å sovit när han varit så duktig å varit ute å gått,
så jag bestämde mej för att föra över lite ny musik till telefonen å leta på mina hörlurar å bege mig ut på en promenad :) De blev en snabb, svettig å skön  promenad, samma runda som "vi" (carro, sandra å jag) brukar köra :)
Men hör å häpna jag klarade rundan på 45min!!! :D
 Så nu e jag stolt över mig själv att jag gjort nån nytta idag innan jobbet kallar kl 15 idag.


Såhär glad blev jag när jag gått så fort :)

Nu ska jag kika in i frysen å se om jag hittar på nån mat som man kanske kan äta till lunch :)

Pussie <3

Kommentarer
Postat av: KC

oj jäklar har ni båda två varit så duktiga idag:D o själv ligger man på latsidan idag.. tihi

2009-03-02 @ 13:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0