Solig promenad :)

Ja, då tog jag mej i kragen i morse igen :)
Tihi!
Satte i hörlurarna i öronen å vred upp volymen å gick ut i solen :)
Sååå skönt!
 Åå jag e såååå nöjd!
Svettig å på glatt humör när jag kom hem :)



Va förbi bibblan på vägen å lånade lite filmer till mej å mamma :)
Tänkte åka förbi mamma imon å lämna av lite filmer tänkte jag,
så hon har nått att göra nu när hon e hemma.. <3



Hon har juhe inte sett alvin å gänget, tihi, den e juhe såå söt den filmen :)

Nu e de matdags å sen e de jobdags igen...

Förresten va på bio me jobbet igår..
Såg "Män som hatar kvinnor"
Har inte läst boken så jag visste inte alls va de va jag gav mej in på...
Visst filmen va bra,
men lite lång (kunde kanske bero på att jag va trött)
å hemsk :/
Åh, Elin jag tycker som du,
sunes pappa kom fram på filmduken,
 svårt att släppa honom riktigt :)



Vi hörs gott folk..

Over and out!

Kommentarer
Postat av: KC

ååh tänk om jag kunde få lite av din självdiciplin och gå ut och röra mig om dagarna ocksp :/ tihi.. får ta nya tag och tänka å hur duktig du ör så kanske jag kan :D

2009-03-09 @ 15:29:56
Postat av: S Yster

Åh vad härligt med snabb promenad i solen! Duktig!!! Tim å jag har varit inne hela dan och försöker bli friska fort! Helst nyss!!! Ha de bäst! Massor många kramizar från mig till dig <3<3<3<3<3

2009-03-09 @ 16:54:37
Postat av: elin

ja, minsann en gång sunes pappa, alltid sunes pappa. :)

2009-03-09 @ 16:55:58
URL: http://eelinw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0