Nu blir de en brunch på stan :)

Ojj, va vuxet de lät :)
Hihih :)
Tar en promenad ner på stan,
ska möta upp Carro vid krysset kl 12 :)
 Oj, jag tar inte bilen!!!!
Sen ska vi gå å bruncha, hihi, oj oj oj..
Tänk att jag blivit så vuxen på så kort tid :)
Sen blir de personalmöte
(på min enda lediga dag denhär veckan!!), *mutter*
 å efter de får jag se va som händer :)





Solen skiner å jag e såå sugen på att sätta på mej ett par sommar skor,
men får de hur de blir me den saken,
kanske ska vänta nåndag till :)



Skinnjacka blir de iaf :)
Hihi!
Hittade juhe en gammal efter nån släkting
när jag städade bland mina grejer i garaget hos mamma å pappa i helgen :)
Nice!


Ne, nu ska jag torka håret å torka tårarna efter Werner <3
Måste juhe sluta hänga läpp, för jag har juhe en ny "kompis" nu,
men honom ska jag skriva om en annandag :)

Puss Puss :*

Kommentarer
Postat av: S Yster

Jasså har du bestämt dig nu vicken kompis det blir....tror jag vet?! kram

2009-03-18 @ 12:32:56
Postat av: elin

har du köpt ny bil??

2009-03-18 @ 13:15:09
URL: http://eelinw.blogg.se/
Postat av: Jenny

Har'u sålt Werner??? snyftar

2009-03-19 @ 06:02:05
URL: http://jennylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0