Grattis Bror!

Idag e ingen vanlig dag för de e Brorsans födelsedag!
Hurra Hurra Hurra!
Grattis Grattis! gammling!
Hahaha, men desto mer jag tänker på att du blir äldre betyder juhe de att jag oxå blir äldre! 
Men jag kommer aldrig att växa om dej :)
Tihi :)
Hoppas att du har haft en underbar födelsedag! <3



Ja, nu ska man ut å vandra såhär på kvällen/natten,
 iof e de juhe fredag så lite folk e juhe vakna men annars e de bara ljusen från gatulyktorna som lyser :)

Stad i ljus!



Kvällen har jag annars spenderat på jobbet :)
Jag e såå himla glad att jag har ett jobb i dessa tider :)

Nu ska jag byta om för snart kommer girlsen å möter mej här nere på gatan :)
Nehe, nu ringde dom, ändrade planer nu blir de tydligen en resa till Gävle först :)
Hihi :)

Åh, du Carro, de kommer ta tid innan jag kan lita på dej igen *skratt*
Knäppis!

Puss å nyp i stjärten :)

Kommentarer
Postat av: KC

jag loovar att aldrig göra så igen <3 tihi

2009-03-07 @ 07:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0