En skön dag :)

Gått upp sååååå tidigt alla dagar, så idag lyxa jag till me sovmorgon :)
Drömde om Farmor å Farfar inatt, mysigt att träffa dom igen,
de va längesedan jag "såg" dom nu....
Saknar å Älskar er <3



Nu har jag precis svalt frukosten å sitter å kikar på nyheterna :)

Sen kallar duschen å sen bär de iväg mot Valbo,
jag ska klippa mej (frissan ska klippa mej) :)
Änltigen ska jag bli av me dehär fågelboet jag har här på huvudet :)
Hoppas, hoppas att de blir bra :)





På kvällningen ska jag hämta upp Malin, Sandra å Carro
(EmmaG ska oxå me men hon tar sig dit för egen maskin),
så ska vi åka till Sara i Storvik :)
Vi ska på klädparty! :)
Tihi, de ska bli kul :)

Sen får man se va man hittar på resten av kvällen, kanske en promenad?

Ha de bäst!

Puss Puss :*


Kommentarer
Postat av: Nea

vad är klädparty? :P

2009-03-06 @ 15:26:53
URL: http://linneagibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0