Tisdag...

Ja, då va de tisdag (snart slut jag vet) å jag har tillbringat min dag
på jobbet, sibylla å på bilbingon åssåå slutligen me en liten promenad :)
En rastlös dag till en början, sen vart de full fart :)
Ett stort tack till solen som e här
(för att stanna hoppas jag) :)


Vann tyvärr inga pengar idag på bilbingon :(
Aldrig mera forsbacka å bättre lycka nästa gång :)

Nu ska jag knöla i mig sista mackan å dricka upp mjölken
(vilken dryck går upp mot kall mjölk?)
 å sen kallar sägen,
ja jag vet att man inte ska äta såhär sent,
men jag e vuxen å bestämmer över mig själv :)
Tihi :)
Gott va de iaf kan jag lova :)
*mums*



Vi hörs mina vänner!

Pussie

Kommentarer
Postat av: S Yster

Hoppas du sovit gott efter den mumsiga mackan :) Trist att du inte vann något på bilbingon men du får väl vänta på vinsten till nästa gång, måste ju låta några andra vinna något ibland oxå ;) tihi. Kramiz

2009-06-24 @ 05:53:02
Postat av: KC

hoppas du sov gott iaf, trots att du inte vann något. Tack för promenaden :)

2009-06-24 @ 19:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0