En annorlunda midsommarafton...

Ja, då va den dagen över, dagen då nära å kära
 samlas för att äta sill ta en nubbe
å leka lekar å ha allmänt skoj :)
Åssåå så klart dansa runt stången
som man har hjälptsåt att klä efter maten :)



Men detta gällde inte mej i år tyvärr...
Först jobba jag sen va mamma sjuk,
så de blev inget firande som vanligt, me stång å så...



Å faktiskt att jag sakna stången å blommplockningen allra mest...
Känns inte riktigt som midsommar,
så funderar på att bygga en själv å dansa lite,
någon som hänger på? ;)



Men jag e int bitter, jag fick juhe faktiskt sill å trevligt sällskap :)

Ne, vet ni va?
Nu ska jag ut på nya äventyr me Carro <3



Vi hörs gott folk
å oj va glad jag blev för kommentarerna förresten,
 fortsätt me de för jag vet att de e fler som håller koll på mitt liv, eller har ni slutat?

Puss Puss :*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag plocka inte heller nå blommor, klädde stång eller dansa :(. Fast sill och nubbe fick jag och trevligt sällskap så jag är glad ändå hi hi.

2009-06-20 @ 12:31:33
URL: http://jennylinda.blogg.se/
Postat av: S Yster

Kollar in på span efter vad det är för spännande som händer i ditt liv! :) Love u!

2009-06-21 @ 19:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0