De ni missat i mittt liv...

Ja, jag lovade juhe att uppdatera vad som hänt i mitt liv å här kommer de:

Har varit till Alfta 2ggr en spontan gång över en helgen, de va mysigt <3
Sen fyllde juhe min favorit Tim 2 hela år förra helgen
så då va man såklart på plats å käka tårta å lämnade över paket :)



Hunnit me en grill/spelkväll hos Sara, Danne å Liam :)
Trevligt, Trevligt!

Lite shopping i uppsala å valbo me girlsen :)
I like!



Personalfest, en lyckade sådan,
med god mat å dryck å trevligt sällskap,
först hemmafest, men sen blev de utgång,
men roligast har man endå på hemmafesterna,
eller va säger ni?



Igår överraskade prinsen me
en middag på churchstreet me driknar å godmat :)
Efter de blev de ett stopp
 på "åttan" för lite pilkastning å skratt,
därefter kom carro å hämtade mig för lite nya äventyr :)
 Min kväll va mer än bra, den va super bra!
Tack! ;)
Visst de va tisdag, men va gör de
när man e ledig dagen efter å jobbar hela helgen?! :)




Ne vet ni va??
Nu ska jag ta å pallra mig in i sovrummet
å krypa ner under täcket för snart kallar en ny dag me nya äventyr!
Vi ses!
Åh, ja jag lovar att uppdatera bättre :)



Pussie :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0