Dags för ett inlägg igen..

Ja, jag har juhe lovat att de inte ska
gå sååå långt mellan gångerna, så här e jag igen :)

Hunnit me en sväng till falun me Carro bara sådär
några timmar impuls på fredag eftermiddag :)
Skönt att komma bort lite om så bara för nån timme :)

Lite shoppning blev de oxå, tihi,
fast vi bara skulle åka bort å njuta :)
2 par skor, en handväska,
två linnen åsså lite mat på vägen hem,
jag e nöjd me tanke på att de tillsammans blev 600kr totalt,
ja jag kan de där me å handla rätt  :)

Tack för en trevlig dag gumman <3

I söndags va jag på bilbingo i ösregn å blåst,
men tyvärr ingen vinst denna gång :(
Bättre lycka nästa gång!
Har juhe iaf inte gått back än :)

Igår va jag ledig, men hade p-möte i 2 timmar,
 sen drog jag in till gävle å valbo en snabbis
 för att byta linnet jag köpt i falun till en mindre storlek :)

Efter de åkte jag å köpte en lampa till bilen
 å sen raka vägen hem till mamma å pappa,
 ne, de gjorde jag inte alls,
svängde in på bernö för att köpa jord till mamma å pappa först,
sen bar de iväg till mamma å pappa :)

Väl där hjälpte pappa mig att byta lampa
på bilen å klistra fast listen på bildörren :)
Tackar:)

Sen va de dags att ge sig iväg igen :)
Denna gång till Jenny å "underklädesparty" :)
Ja, som 80% av befolkningen har jag oxå gått omkring me fel bhstorlek,
men nu så vet jag att jag måste inhandla några nya bh:ar i min storlek :)
 Köpte ett set me bh å trosa där, men vi får se om jag trivs i de :)
Som tur va får man juhe byta om de inte skulle passa :)

Ne, vet ni va?
Nu ska jag till bibblan å sen kallar jobbet :)

Lämna gärna en kommentar så jag vet att ni läser,
om de nu är några som följer mitt liv längre :)

Hörs en annnadag:)

Pussie :*

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja klart man läser din blogg Emma! ;)

2009-06-16 @ 19:53:01
Postat av: Jenny

Självklart läser jag älsklingsemmas blogg ;). Puss

2009-06-16 @ 21:38:18
URL: http://jennylinda.blogg.se/
Postat av: S Yster

Låter som man bör gå på ett sånt där party så man kan klä sig rätt :) Kraaaaam

2009-06-16 @ 21:38:19
Postat av: Anonym

Läst och kommer att läsa nästa me...

2009-06-17 @ 19:51:40
Postat av: Marina

Förra inlägget va från mej...:)

2009-06-17 @ 19:53:30
Postat av: Carro

men gumman köpte du inte linnet i valbo ;)? hahaha

2009-06-19 @ 15:31:18
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/
Postat av: Carro

och bytte i gävle alltså ;)

2009-06-19 @ 15:34:27
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0