Tjejfnitter <3

Ja, de kan man verkligen säga att de vart igår/natt :)

Va juhe hos Sandris i Hammarby å grannarna hade fest,
*dunka dunka*,
kände oss som 14 igen å tog fram ficklampan
för att se vilka de va som verkligen
stod på balkongen tvärs över :)
Fniss :)

Tack gumman för en mysig kväll/natt <3


Em, Sandris, KC

Sen följde juhe Carro me mej hem :)
Va väl hemma vid halv tre.
Jag har juhe semester, men de va jag som va trött,
inte lilla Carro som skulle upp å jobba 8.30 i morse.


Carro eller om du hellre vill SarolinE :)

Sen fick jag nått rus å vart tvungen å kika runt lite på datorn
åssåå vart vi sådär fnittriga,
ni vet när man skrattar åt allt typ vad man än säger?
Kände mig sådär busig igen :)
Klockan vart närmare 05.00 innan vi somna :)


Puss :*


Idag vakna jag av att en nyckel trillar in igenom brevinkastet,
de va Carro som gick till jobbet :)
Hon hade vaknat vid 7.15
 å gått upp å duschat å käkat frukost å smygit runt här hemma
 å jag vaknar av en NYCKEL som trillar in!!!

Detta lär göras om snart,
har lite träningsvärk i magen idag efter allt skrattade :D

Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0