Packar :)

Ne, tyvärr ingen tutning idag på bingon :(
Åketråk!!



Nu sitter jag här å funderar om jag kanske ska
börja packa lite till kryssningen på onsdag...
Ska juhe på allsången imon så kommer
nog inte hem förrens framåt småtimmarna :)
Åh, G kommer juhe å hämtar oss vid 11 på onsdag förmiddag :)

Har bestämt att jag ska ha min nya ROSA resväska,
ganska stor, men älskligen ska "bo" me mej i den,
 så de blir bra de slippa släpa på två väskor för en natt  :D

Kanske ska ta göra lite matsäck förresten till imon när jag ska på skansen oxå,
ska juhe åka hemifrån 08.00 imonbitti
så, ju längre man får sova, ju gladare blir Emma :)

Som sagt har juhe lite att fixa me här hemma mycket kul som händer i veckan,
den kommer bara att flyga förbi :D

Måste bara berätta att Erik Linders skiva inifrån den e bra den! :)
Kanske inge direkt en popskiva men en bra skiva för tankar å lite tårar ;)



Föresten vill skänka en tanke till Carro å Marie som e på kryssning!
Tjejer hoppas att ni har super kul å verkligen lever ert liv dom där 24 timmarna :)

Bye Bye!

Ta hand om varandra!

<3

Kommentarer
Postat av: ¨KC

vi hade skit roligt ;) hoppas ni har lika roligt :P

2009-07-30 @ 03:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0