Nyfärgad :)

Då har man varit iväg till älsklingens mamma å färgat håret,
så nu känner jag mej lite finare :)

Tihi :*

Gissa va jag gör mer??!!

TVÄTTAR!!



Kul?!
 Njae, men jag försöker intala mej själv att de e nyttigt,
för imon ska jag juhe till stockholm me bästaste Sarabi <3
Åh, sen på onsdag ska vi (hela familjen me "familjer" ) juhe på kryssning,
förresten ganska kul vi räknas som en grupp så vi äker en gruppresa :)
Åh, då lär man juhe ha lite kläder å ha på sig :) Tihi :)

Så nu e de faktiskt ganska kul att tvätta :D

Ikväll ska jag iväg å tuta lite
(hoppas att man får använda tutan iaf)
 i högbo på bilbingo:)
Skulle juhe inte sitta fel me lite extra nu när man ska ha kul i veckan :)



Ha de gott allisammans!

Puss :*

Kommentarer
Postat av: S Yster

Hoppas du fick tuta måååånga gånger ;) Ses snart hoppas jag!!! :* Kramizar

2009-07-27 @ 22:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0