Filmkväll <3

Ja, fick för mej att jag skulle iväg å hyra den
nya wallander som släppts nu i dagarna,
men ack va jag bedrog mej....

Åkte först till Ica,
men deras hyrapparat hade tappat "kontakten",
så gick inte att hyra. Vidare till hemmakväll,
men utan resultat, alla va hyrda å sen bokade :(

Men kom på att jobbet hade hyrt den :)
Tack för att jag fick hyra den i andra hand :)
Min kväll va räddad å tack Carro för colan :)

Nu har jag precis sett den, å ja den va faktiskt bra :)

Nu ska jag bädda rent för får juhe besök ikväll,
Carro ska sova här efter att vi varit i Hammarby å hälsat på Sandris! :)
Ska bli kul å se din nya lya gumman  <3



Ni kanske undrar va jag har gjort av min älskling ikväll?!
Skickade iväg honom till en kompis me datorn :)
Skönt ibland att rocka sin egen musik högt här hemma :)

Pussie på er allisammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0