En mysig dag :)

Min dag igår va verkligen jättebra om du frågar mej :)

Hämtade upp Sara "Sarabi" å sen drog vi till
 närmsta "storstad" för att shoppa,
eller sara shoppa, jag va bara smakråd :)
Sen tog vi en mysig fika å snacka en massa
om "dom gamla tiderna, old times" *mysigt*
De måste göras om eller va säger du Sarabi? <3


Sarabi <3

Efter de åkte jag hem å bytte om till
 myskläder å sen hämtade
 Carro, Erika å Angelica upp mej <3
En trevlig kväll me tjejerna <3

Tack Carro för att du finns <3
Utan dej skulle jag fortfarande stå kvar där utanför dörren,
men du har fått mej att öppna den å fått mej att inse mycket här i livet <3
Jag vill å jag vet att vi kommer aldrig att släppa taget om varandra
oavsett hur våra liv ser ut/kommer att se ut :)
Älskar dej Gumman <3



Pussie :*

Kommentarer
Postat av: carro

ååh hjärtat klart vi alltid kommer hålla i hop. blev t¨årögd när jag läste de där. älskar dig<3 du och jag mot världen

2009-07-23 @ 17:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0