Vuxenpoäng! :)

Japp, då har man fått ett vuxenpoäng!
Nee, jag ska inte ha barn eller nått sånt i den stilen :)
Jag KAN dricka vin!! :)
Hahaha:)
 
Så igår kväll hade jag vin kväll me tjejerna,
eller snarare jag drack vin å dom titta på :)

Carro har inte fått vuxenpoängen än,
smakande men konstaterade att de va då inget för henne å Sandra hon va chaufför,
så då va man juhe tvungen att ställa upp själv :)
Men de va kul endå,
vi laga mat å sjöng singstar å kika på lets dance :)

En mycket trevlig kväll/natt me många skratt,
men oxå lite allvarliga prat, precis som en kväll med oss ska vara  :)

Så nu har jag kommit på va vi inte har här hemma: Vinglas :)
 De måste jag införskaffa :)
Tihi :)



Ne, nu ska jag försöka få till en "neafrisyr" sen ska jag hem till mamma å pappa å hälsa på en sväng :)
Tänka sig att jag alltid blir rastlös när jag e ensam såhär på dagarna :)

Prassel, prassel :D
 Hahaha :D

Puss Puss :*

Kommentarer
Postat av: Marina

Ja då får man väl ta och välkomna fröken in i vuxenvärlden.....

Känner mig lite skyldig till att du har hamnat här..

2009-01-18 @ 00:10:20
Postat av: Carro

Ja de är bara att kämpa vidare för mig, någongång ska jag också hitta ett vin jag tycker om:) Tack för ikväll!

2009-01-18 @ 02:51:13
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/
Postat av: S Yster

Härligt! Du är välkommen på ett glas vin nån helg, och här finns det rätt glas ;) Kraaaamizar <3

2009-01-18 @ 10:23:16
Postat av: Nea

haha, hejja dig som kan dricka vin :) jag jobbar på det jag å men tycker inte att det är så värst gott! :P

Hur gåre med neafrillan då? kramkram

2009-01-25 @ 00:50:59
URL: http://linneagibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0