Tack Brorsan <3

Tack, Tack å åter igen tack för hjälpen!
 Nu e storgatan färdig städad å klar för att bli omhändertagen av någon annan varelse.
 Å de e tack vare min bror som de gemomförts!
Utan dej brorsan, skulle jag fortfarande stå där å titta å bara undra va de e jag ska ta tag i :)
 Hihi :)

Jag e så glad att jag har dej å ibland undrar jag hur ett liv utan dej hade sett ut för mej?!
Men nee, de finns inte på kartan :)

 Jag vet att vi inte setts så mkt (du vet där ett tag) men nu känns de som att jag fått dej tillbaka :)
 Du är en person som jag känner att jag kan lita på/prata med :)
Du har faktiskt en å en annan bra ide å får en att tänka till, på ett bra sätt förstås :)
Tihi :*

Å, jag tycker att de e så kul att se att du blir så glad när de piper till i din ficka å de e Linnea som skickat ett sms,
de syns på dej att de e tjejen i ditt liv som skickat nått till dej  <3



Ne, jag e ingen talare, men ville bara säga att:
 Jag älskar dej Brorsan!

Puss Puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0