Middag <3

Igår hade vi middag här på gatan :)
 Mamma å pappa kom kl 18 då maten skulle vara klar, men neee...
Älsklingen å jag hade tvättat å städat hela dan,
så när mamma å pappa plingar på dörren kliver jag just precis ut ur duschen :)
Men ljus hade jag iaf hunnit me å tända, en himla massa :)
Så maten blev lite försenad, men de va nog mest jag som var JÄTTEhungrig :)



Jaja, iaf så fick vi en jättefin blomma, vet bara inte om jag kommer att kunna få den att överleva så länge, måste nog ringa mamma å fråga en en gång hur man skulle vattna å i vilket väderstreck den skulle stå :)



Iaf så blev maten klar senare, älsklingen å jag hade lagat kasslergratäng :P *Mummsss*
Vi åt å åt å drack, sen spela vi lite buzzquiz å som vanligt förlora jag, men jag e glad endå :) *hihi*



Tack för en kul kväll å att ni ville komma å hälsa på oss i vårat slott :D



Senare på kvällen bjöd jag över Carro på fruktsalladresterna som var kvar sen nyår :)
Åsså kolla vi äntligen på Arn2 *snyft* *snyft* Den va bra, men sorglig..



Efter de att filmen va klar så blev vi rastlösa :)
Så då åkte vi å rastade Smulan lite :)
Fattar inte att de e proppat på krogen såhär eftyer jul å nyår?! Hur orkar folk!?
Tack Carro för en mysig kväll <3



Nu ska jag diska lite här hemma, så vi får fint igen, här i vårt slott :)

Pussie :*

Kommentarer
Postat av: S Yster

Många kramar till dig i ditt slott från mig i min herrgård ;) <3 <3 <3

2009-01-04 @ 15:15:12
Postat av: Carro

Ja tefatsåkning måste göras om snart:P

2009-01-05 @ 14:42:42
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig kväll med god mat och kul spel Buzz! :) Pappa och jag får väl komma igen och träna!!!så vi klarar oss bättre och kan hålla reda på färgerna:)

2009-01-06 @ 20:45:22
Postat av: Tjenare.se

Få in pengar på din blogg, även om du bara har ca. 30 besökare per dag. Läs mer här: http://blogg.tjenare.se :) Ciao!!

2009-01-06 @ 20:47:00
URL: http://www.tjenare.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0