Här har de varit bloggtorka på högnivå...

Japp, bloggtorka e just va de har varit här i bloggen i år.
Hmm, ja, frågan e juhe va jag har hunnit me i år såhär långt?!


Bloggtorka :)

Två biobesök, "wallander" å "australia" har jag iaf hunnit me,
 ja två stycken biobesök redan!
Jag brukar inte alls gå på bio ofta,
har juhe blivit så dyrt å när man har en tv hemma som täcker en stordel av vardagsrumsväggen,
så känns de bättre att sitta hemma å vänta tills filmerna kommer på "dvd" :)
När man va liten kosta de typ 30-50 spänn att gå på bio å nu 110 spänn!
 Hallo!!!


Australia

Träffat älsklingsjenny oxå.
Tack för presenten gumman <3

Sen har de blivit en del buzzspelande  :)
Tihi, kul spel de där eller va säger du carro?! ;)


Buzz :p

Ont i ryggen har jag oxå, vilket jag haft i 2 veckor snart , inte kul:(
Tack Sandra för massagen <3


Massage :)

Va in till Bror å Linnea härom dan oxå :)
Dom bjöd på mat å sockerkaka :) *mums*
Å Linnea hjälpte mej me håret :)
Tack så himla jätte massa mycket <3
Min fråga e juhe bara hur jag ska få till den där "Neafrisyren"?!
Men, men övning ger färdighet heter de väl?!
 Hihi:)


"Neafrisyr"??!! Haha :D

Hunnit me att jobba på ett annat ställe oxå, men nej tack!
Men, jag får tänka: "Pengar, pengar, pengar" så kanske de går bra :)


Money, Money, Money! :)

Ja, nu fick ni en liten uppdate iaf :)

Nu kallar ryggläge i soffan så får man se om man orkar göra nått vettigt senare kanske?! :)

Förresten måste gratta Linnea som fått jobb!!
Grattis Grattis! <3

Får se när jag dyker upp nästa gång, men jag satsar på snart :)
Bye Bye <3

Kommentarer
Postat av: S Yster

Kul att läsa lite om ditt liv :) Det händer ju en del hos dig! Kramizar i massor <3

2009-01-15 @ 21:13:50
Postat av: Carro

de är roligt med buzz förutom att jag förlorar heeeela tiden, då blir jag lessen i ögat :P

2009-01-16 @ 02:37:32
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0