Då va de ett nytt år <3

Ja, nu e 2009 här för att stanna ett år :)

Min dag igår gick i romantikens tecken <3
Jag å min prins lagade kalv entrecote å mandelpotatis me sallad å tzatziki.
Efter de blev de massa snacks å gotta å senare blev de fruktsallad
(som jag hade stått å gjort i två timmar),
man kan juhe undra hur många vi va på middagen :) Hihi
Vi spelade lite apbuzz oxå, hihi :)
Å kl 00.00 gick vi ut på ballkongen å kika på fyrverkerierna å skålade å tände tomtebloss :)
En helt underbar nyårsafton om du frågar mej :)



Som sagt, nu är det ett nytt år här me nya äventyr å händelser :)
Har inte några nyårslöften,
dom brukar iaf bara rinna ut i sanden,
 men jag har några saker jag vill förbättra,
men dom håller jag för mej själv,
 men jag hoppas att ni ska märka av dom om ett tag :)

Nu ska jag knalla ner i källaren :)
Vi hörs!

God fortsättning på er allisammans :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0