Vaken...

Ja, då har man varit vaken i 40min å har hunnit me en dusch å klätt på mig.
Sitter å käkar frukost Hav (fil) med båtar (sylt) och lite livbojar (flingor).
Tihi, va sugen på en riktigt "barnslig" frukost :) Hihi

Förresten känner jag mig inte jättetrött,
fast att jag hade jättesvårt att somna,
låg i sängen redan kl 21, släckte väl lampan vid 22-23,
kunde inte somna.. usch, hemskt va de,
men som sagt nu e jag uppe å känner mig inte alls trött,
vakna juhe till och med av första signalen av klockan :)

Måste förresten säga ett stort tack till mormor å morfar
som va dom endå som kom ihåg mej igår <3
Tack!

Nu ska jag "simma" vidare i frukosten :)

Kram på er allisammans!

Hej Hej!



Kommentarer
Postat av: Em

STOR BAMSE KRAM!!!! I EFTERSKOTT!!! LOVISA!!:)/ Mamma

2009-08-27 @ 20:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0