Sista veckan på semestern har just börjat...

Ja, nu har jag precis 1 vecka kvar innan rutinerna börjar igen...
Gått fort som tusan...

Allsången på skansen i tisdags va mysig kan jag lova,
hann juhe me en hel del shopping innan oxå :P
 
Kryssningen klara jag utan att behöva simma i land å utan att bli åksjuk :)
*stolt*
Trevligt värre ;)
Tack mamma å pappa för en härlig resa!



I lördags begav jag mig till stugan i Hästbo för trekamp, frågesport å grillning :)
Avslutade dagen/natten me lite kortspel!
Denna dag/natt var oxå trevlig såklart :)

Idag eller jag mena igår spenderade jag å älsklingen dagen i stugan i bångs,
va så sugen att bada,
men fick nöja mig me att spöa älsklingen i yatzy några gånger :P
Ja, han spöade mig oxå, men han va den som tog förlusterna hårdast :D

Senare på kvällen besökte jag Carro å Erika å kika lite film å myste <3
Ja, jag kan stolt säga att jag höll mig vaken i 2,5 timmar som den va,
kände mig trött, men filmen va juhe så rörande :)

Spänningen e olidlig, va ska hända denna veckan? ;)



Natti natti <3


Kommentarer
Postat av: S Yster

Vi hoppas förstås att du vill dela lite av din tid med oss :) Vill du det?! ;) Kramizar

2009-08-03 @ 08:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0