Lördag :)

Dagen började me att jag gick upp tidigare än vanligt,
 fatta att jag Emma Lovisa inte sovit så bra som jag alltid gör,
fattar inte när folk säger att dom haft svårt att sova,
men nu vet jag hur de känns :(
Å inte blir de bättre när någon ringen 4-5 ggr halv sex på morgonen...

Iaf så va jag juhe uppe i god tid innan jobbet,
så tog vägen förbi ica för att köpa lite "lördagsfrukost" *mums*

Väl framme på jobbet har jag hållt igång i ett,
 damma, damsuga, torkat golv, tvätta å fixat å donat, men knasigt nog blev jag inte trött.. :)
Knasigt me tanke på min dåliga sömn...

Efter jobbet blev de storhandling me älsklingen :)
Såå skönt att kolla in i kylskåpet å de nästan rasar ut mat  :)
Precis som hemma hos mamma å pappa, dom har ALLTID massa mat :P

När vi kommit hem bjöd jag över Carro på mat :)
Supergott blev de :p Tihi :)

Så nu sitter jag här, "mätt som en apa" som älsklingen skulle sagt :)
Men hur vet man att man e mätt som e apa? Tihi :)

Nee, nu ska jag luta mig tillbaka å kika lite film å försöka trycka i mig lite poppisar :)

Ha de bäst allisammans :)

Pussie :*





Kommentarer
Postat av: S Yster

Det känns som jättelängesen vi sågs! :( Hoppas verkligen alla är friska å krya på lördag! Läääängtar ;) Kramizar

2009-08-24 @ 13:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0