LEDIG!

Idag ska jag varken städa eller tvätta, ja hör å häpna :)
Idag på min lediga dag ska jag uträtta lite ärenden på stan å lite sånt :)
En skön dag me andra ord
Måste vara utvilad till imon,
ska upp å jobba på mitt "nya" jobb
kl 07.00 så klockan piper väl vid 06.00
Tihi :*

Lite nervös om jag ska vara ärlig,
för de första att vakna av klockan sådär tidigt, hur ska de gå?
Sen att komma till ett nytt ställe, ensam!
Men jag vet att de bara e att ta tjuren i hornen,
jag ska klara av de å jag vet att jag klara av de,
jag kommer att lära mig nya saker
å jag hoppas verkligen att jag kommer att trivas,
om inte så har jag nog lärt mej nått påvägen iaf :)

Ne, om man ska ta å göra sig klar för en tripp ner på stan?!
Ja, de låter som en bra idé om du frågar mej :)

Vi ses folket!
Pussie :*



Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till på nya jobbet imorgon. Det kommer att gå kanoners :)

2009-08-25 @ 18:02:24
URL: http://jennylinda.blogg.se/
Postat av: S Yster

Vet att du kommer fixa nya jobbet! Tror på dej ju :) Kraaaamizar

2009-08-25 @ 22:03:35
Postat av: elin

själv steg jag upp kvart över fyra när jag jobbade i somras, så klockan 6 klarar du nog! hejaheja!

2009-08-25 @ 22:11:30
URL: http://eelinw.blogg.se/
Postat av: KlyftaN

Du kommer klara det galant, för jag tror på dig <3

2009-08-25 @ 22:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0