Äntligen..

Äntligen har jag fått tid på hudkliniken i Gävle.
Bara väntat sen februari, så tröttna på att vänta i fredags
så ringde dit å snacka me dom,
å idag fick jag hem ett brev me en tid i september :D
De behövs lite påtryckningar då går de undan :) '
Ja, de e inget farligt hoppas jag så ni behöver inte bli rädda å tro de värsta :)
Har nog förmodligen fått pigmentförändringar bara,
men vore juhe kul å veta om de verkligen är de å om de går att stoppa.

Nu ska jag trycka i mig nått i magen, inte hungrig men nått måste jag väl stoppa där i :)

 
Slänger ut en bild på min gofis, utslagen av massa bus me moster <3
Saknar "Emmas gofis" :p

Puss Puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att du kan det där med påtryckningar. Vi har ju lärt oss av de bästa :) Håller förstås tummarna allt jag kan att de kan hjälpa dig! Åh vilken underbar bild på mammas älskling. För han e ju bara Emmas gofis ;) Du har ju ensamrätten! Tihi :) Kraaaaaaaam

2009-08-24 @ 19:42:55
Postat av: KC

ååh va skönt att du äntligen fått tid hjärtat<3 :)

2009-08-24 @ 21:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0