Våren är här!

Åhh, nu har vi +20 här hemma på solsidan :)
Sååå skönt, lite tråkigt bara att man ska iväg å jobba kl 15, men de kommer väl fler soldagar hoppas jag :)



Ska iaf ta en promenad ner på stan å hämta ut stegräknarna till mitt lag :)
(på jobbet har vi en stegtävling å man ska gå en massa, när tävlingen är slut ska man ha gått till hamburg)
 tihi, så snart börjar allvaret :)



Sen ska jag även en sväng till apokeket,
prinsen har juhe gått å blivit sjuk så jag måste juhe ta hand om honom <3



Nu ska jag borsta ner morgonfrillan, (blir juhe ingen mössa idag inte) å bege mig ut i solen :)



Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Jenny

så ni tog nya räknare också =). Det gjorde inte mitt lag, vi kör med de gamla. Om lite mer än en vecka kör tävlingen igång. Jag har 6000 steg cirka tor till jobbet också. Tänk på det hi hi.

Puss å kram

2009-04-03 @ 11:08:22
URL: http://jennylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0