En tripp till Kupolen :)

Idag bär de av på en liten semester till Kupolen över dagen :)
Inget planerat inköp,
utan vi bestämde oss bara för att göra en liten semester, för att komma bort ett tag :)



Måste förresten erkänna att jag e väldigt stolt över mig själv, städade ÄNTLIGEN mina garderober igår.
Älsklingen tittade på mig när hela sängen va full av kläder, å sa:
Älskling, du har hållit på i flera timmar men inget har hänt...
Hihi, men grejen va juhe att de blev jättebra!
Enfärgat på en sida, tröjor me tryck på en sida, underkläderna fick en större back att "bo" i, o.s.v
Men de tog sin lilla tid, men de va de värt!
Känner riktigt hur jag ler när jag kikar in där i garderoberna :)



Vart e solen idag?

Nu ska jag torka håret, för snart kommer girlsen å hämtar mej :)

Puss Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0