Då bär de snart av...

...till "nya" jobbet :)
Lite nervös, men de ska bli spännande :)
Hihi, ska juhe ut å cykla till olika ställen
 å jag säger bara en sak de ska bli RIKTIGT spännande :)
Har inte cyklat på typ 2 år
så de ska bli minst sagt intressant om jag kan hålla mig uppe på monarken :)

Igår förresten va jag upp till mamma å pappa en sväng,
pappa hjälpte mej att tvätta bilen å byta däck :)
Tack pappa!



Ja, jag har juhe lovat att visa min nya förresten:



Beppe <3

Visst e han tjusig? :)

Ne, de e väl dags att kasta sig upp på cykeln nu,
börjar juhe om 30 min, men tar kanske 10 min å gå..
Hihi, men lika bra att jag tränar lite nu,
eftersom att jag ska ut å cykla ikväll å då måste de gå fort :)



Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va fin han är, nya bilen :P.

Ska du ut på cykeltur? Kul hi hi. Vart ska du jobba någonstans?

Glada påskkramar.

2009-04-08 @ 20:30:09
URL: http://jennylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0