Ett år me dej <3

Ett år me dej Andreas å fler hoppas jag på <3
Kommer ihåg när jag såg dej för första gången, jag blev helt varm i kroppen å tänkte:
"Honom ska jag ha" :)
Du masserade mej i en evighet å jag kände ännu mer hur jag ville att du skulle bli min <3
Sen sågs vi inte på ett tag,
 men en natt efter krogen såg jag dej vid korvkiosken :)
 Jag följde me på efterfest hem till dej,
men när vi kommer fram till dörren va de bara du å jag <3 
Å nu ett år senare bor jag här me dej :)
Idag e de våran dag <3

None

 Tihi :)
Har bokat Sandriz som chaufför ikväll till Gävle :)
Jag å hjärtat ska ut å käka, sen får vi se vad som händer :)

Älskar dej mitt knytte <3

Puss Puss :*

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, grattis! Jag är glad för din skull :)

2008-09-08 @ 19:35:09
URL: http://adilen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh, men grattis på 1-årsdagen i efterskott då :). Hoppas ni hade en mysig dag.

2008-09-08 @ 20:51:44
Postat av: Carro

ÅÅh hoppas ni hade en underbar dag hjärtat! <3 GRATTIS än en gång<3

2008-09-08 @ 22:37:02
Postat av: S Yster

Grattis grattis! Tänk vad ett år flyger iväg fort! ;) Massor av kramizzzar!

2008-09-09 @ 20:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0