En blöt helg :D

Ja, de kan man säga att de blev å då va de inte bara regnvatten :P
 hahaha :)
För mycket av de goda helt enkelt :D



Mitt körkort, visakort å tvåhundra spänn försvann även spårlöst, men som tur är finns de ärliga människor så jag kunde hämta ut de senare dagen efter på affären här nedanför, en liten farbror hade hittat alltihop å lämnat in de på affären :)
Så jag e glad :D

Förresten ska jag bli hårdare angående min träning :D
Tihi, men jaja den som lever får se hur de kommer att gå me den saken :D
 Jag älskar att komma hem efter ett träningspass,
de e just vägen dit som jag upplever jobbig,
jag behöver en spark i baken :D

Ne, nu ska jag gå å kramas me min underbara pojkvän :D

Pussie <3

Kommentarer
Postat av: Carro

vi får sparka varandra i baken så vi tar oss i väg ;)

2008-09-29 @ 23:36:34
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0