SNÖ

Vakna nyss å kika ut.....
Den första snön för säsongen har kommit!!!
Attans pannkaka å jag har inga vinterdäck på bilen..:(
Jag som skulle ut å göra lite ärenden idag,
nu när jag har semester (inte direkt solsemseter) å allt :)
Hahaha :D
Jaja, får se hur jag gör,
kanske att jag får låta bilen stå å gå dit jag ska,
men de e juhe en bit,
 så jag lovar me min tur,
 så har dom säkert lunchstängt när jag kommer fram;)



Förresten, Tack Carro för en underbar dag igår med många skratt <3

Ne, nu blir de frukost,
sen blir de ner i källaren å leta efter mina vinterstövlar :P

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: S Yster

Du får gå hit & låna min bil med nya vinterdäck!!! Pussie ;)

2008-10-31 @ 07:57:09
Postat av: Carro

tack själv hjärtat!

2008-10-31 @ 14:03:56
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0