Simmat :)

Nu har jag precis kommit hem från badhuset :P
Blev 1000meter simming å 20minuter i bastun :)
Skönt som tusan,
men nu vet jag till nästa lov som kommer att då ska jag inte besöka badhuset,
tror att all sandvikens befolkning va där,
alla på en gång bara.

 "Motionsrundan" va bara två banor å jag säger då de,
va e de folk inte förstår me att man ska simma medsols?!
Attans va trött jag blir på alla som typ ska simma in i en,
för att dom bara måste simma i bredd me kompisen,
för att inte prata om dom där som kastar sig ut framför en
å sen ligger dom där å trycker å simmar i snigeltakt!
Hallå!




Ett stort tack till Carro som peppa mej att få tummen ur.... :)

Ne, nu blir de fredagsmys i soffan <3
De e jag juhe värd :)
Nu e jag stolt :)

Pussie :*

Kommentarer
Postat av: Carro

Klart jag peppar om de behövs ;) Vi måste ju hjälpa varandra liksom ;)

2008-10-31 @ 22:24:29
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/
Postat av: mormor

Visste inte att du var så bra på att simma.Det är /var mina tag.Synd att jag inte kan hänga med.

2008-11-01 @ 17:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0