Inneboende/inbrott?!

Blir så trött, kikade ut genom fönstret å va ser jag?!
Joo, Werners passagerar ruta e halvt öppen...what?
 Jag har juhe inte använt bilen sen i lördags?
 Går sakta fram, ja menar man vet juhe aldrig va man kan få se...
 Katthår, ja inte bara ett litet utan hela rutan e fylld me katthår!
 Kikar in lite försiktigt, men hallo!!!
Hela bilen e full me katthår!
 Min fråga till katterna e då:
Hur fasiken fick ni ner min ruta?
Så jag hade upp rutan å gick in igen, skyll dej själv katt om du e kvar där inne,
 jag ropade faktiskt några gånger,
 men e juhe som sagt sjuk så den höll inte till många rop..:(
De som va positivt me denna på hälsning va att inget av värde, iaf va jag kunde se, va borta :)

Jaja, ne nu ska jag lägga mej å vila igen, så jag blir frisk snart, börjar bli rastlös här hemma...

Host Host Snörvel Snörvel <3

Kommentarer
Postat av: Carro

se till att bli frisk snart så vi kan hitta på massa bus ;)

2008-10-08 @ 23:21:05
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0